Monday, October 5, 2009

Christi Awards Celebrates Key Arts Supporters

By Guest Blogger, Kimberly Cauley
Kimberly is a member of the CCAC Board of Directors, a freelance writer and communications consultant. She also volunteers her marketing expertise in support of Junior Achievement of Delaware.

Most love the aura of celebration and celebrity that the Grammys, Oscars and Golden Globes exude. If you crave the same “atmosphere” within your own backyard, for a more reasonable ticket price, the 2009 Christi Awards offers it! On October 22 at 6:30 pm, Christina Cultural Arts Center (CCAC) will present its biannual(?) Christi Awards at the baby grand at The Grand Opera House, 818 N. Market Street, in Wilmington.

The event will honor four individuals for their dedication, commitment and love of the Arts in Delaware. This year, the honorees are:

Richard Rothrock, Outstanding Achievement by an Artist
Michael Kalmbach, Outstanding Achievement in Arts Advocacy
Fostina Dixon-Kilgoe, Outstanding Achievement in Arts Education
Jeff Santoro, Outstanding Philanthropy in the Arts

The Honorary Co-Chairs are The Honorable Governor Jack Markell & Mrs. Carla Markell, Mr. William Allen & Dr. Kim Allen, and Mr. & Mrs. Ed. Loper. Co-Hosts for the evening are Lauren Wilson of Channel 6 Action News and Michelle Schiavoni of Christiana Care Health System.

For seventeen years, CCAC’s Christi Awards has simultaneously honored its recipients and raised awareness for the institution. As the four elements – wind, fire, water and earth are necessary for the world to exist, the four elements of the Arts – inspiration, passion, hope and knowledge – are necessary for a community to thrive with the Arts.

A reception with student and faculty performances, light fare and drinks will be held at CCAC, 705 N. Market Street, immediately following the awards program. Tickets are $60 or $50 for 2 or more. Purchase by calling The Grand Box Office at 302.652.5577.

1 comment:

  1. - Đệ tử cũng không biết linh khí là cái gì, đệ tử chỉ nghe người nói cần tìm được hồ lô sẽ cho đệ tử linh thạch, người có thể nói cho đệ tử biết cái gì là linh khí được không?

    Tôn Đại Trụ có cảm giác mê muội, lão ngây người nhìn Vương Lâm tới nửa ngày, nội tâm sinh hoài nghi, hồ lô rốt cuộc sao không như mình đoán, đáng ra phải rất nhiều sao chỉ có một cái vậy, sao tiểu tử ngốc này lại nhặt được?

    Trầm ngâm một lúc thấy Vương Lâm nói cũng có lý, chỉ có đạt tới Ngưng Khí tầng thứ nhất mới có thể phát hiện ra linh khí trong thiên địa.

    Nghĩ vậy lão cũng có chút hối hận đối với việc bỏ dược vật trong đồ ăn làm ảnh hưởng tới việc tu luyện của tên ngốc tử này, với tư chất của hắn mà nói thì Ngưng Khí tầng thứ nhất đã vô cùng gian nan lại thêm dược vật này nữa chỉ sợ không mất 30 năm thì đừng mơ tưởng luyện thành.

    Thầm than một tiếng, Tôn Đại Trụ nản lòng thoái chí, nhưng lão thật sự không cam lòng, do dự một chút rồi từ túi trữ vật xuất ra một khối hạ phẩm linh thạch ném cho Vương Lâm, nói:

    - Đây là linh thạch dành cho ngươi, cầm lấy tu tuyện, mau chóng tu luyện tới Ngưng Khí tầng thứ nhất đi.
    dịch vụ kế toán thuế trọn gói
    trung tâm kế toán tại tphcm
    ngoduong
    học kế toán tại cầu giấy
    kế toán cho giám đốc
    chung cư newskyline văn quán
    chung cư goldmark city
    dịch vụ kế toán trọn gói
    học kế toán phần mềm misa
    meomeo007 01embesexy
    trung tâm kế toán tại hà đông
    chung cư hà nội
    trung tâm kế toán tại thanh xuân
    dịch vụ kế toán thuế
    dịch vụ báo cáo tài chính

    Vương Lâm vội vàng tiếp nhận, cáo tạ trở về phòng của mình.

    Tôn Đại Trụ ngẩn người đứng tại chỗ hồi lâu, thở dài lẩm bẩm:

    - Tiếc rằng hài tử này không phải là loài sói, trước mắt chỉ có thể dùng phương pháp thí nghiệm cuối cùng để xem hắn có nói dối nay không thôi. Làm sao mau chóng giúp hắn đạt được tầng thứ nhất, chỉ cần hắn luyện thành tầng thứ nhất, cho dù là có chút tu chân thì ta sẽ liều mạng rút tu vi xuống một tầng mà sử dụng Sưu Hồn thuật với hắn.

    Như vậy sẽ không vi phạm quy định của thiên địa pháp tắc đối với tu chân giả chưa tới Kết Đan Kỳ thì không thể sử dụng Sưu Hồn thuật với phàm nhân.

    ReplyDelete